Malin Lidgren

En slant

Kategori: Allmänt

För att göra en lång historia kort har jag åkt på magsjuka igen. 2 magsjukor under två veckors tid. Liksom hur är det möjligt?! 
Det sista jag behöver är att kräkas och förlora mer näring. Pga att jag än inte återhämtat mig från kräkningarna från yrseln och min förra magsjuka behövdes drop...igen. 7 h på KS men jag fick iaf komma hem igen även om det var kl 3 på natten. Isolerad i ett rum med en egen potta, kan tala om att de var en väldigt blöt historia den här gången.
Läkaren kom iaf in orolig efter ett provsvar från mitt urinprov. Hon fann ett ämne som tyder på svält. Hon sa att kroppen har börjat bryta ner från mina reserver och de fett jag redan har. Jag upplevde det som om hon trodde att jag utsatte mig själv för det här. 
Såklart är det inte så och jag kände mig stött över att det ens fanns en tanke. Men det är hennes jobb och jag talade om hela min historia och hon nöjde sig med att min barnmorlsa följer upp det här med vikten.

Idag är det äntligen över! Idag mår jag bra!! John med! En fantastisk dag.
Erik och Angelica ville ta med Jamie ut på en tur i backen men John och jag  hade ork att ta oss ut vi med. Varm choklad och smörgås satt gott i magen för matlusten är det inget fel på. 

Inte bara humöret och kroppen som är på topp idag utan kvällen fick en oväntad överraskning då John vann pengar på stryktipset!! Helt galet så nu får vi se vad vi kan hitta på för slanten! 

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Men herre gud vad roligt, unna er något riktigt roligt <3

    2015-02-08 | 12:06:48
    Bloggadress: http://angelicamarina.blogg.se
  • Eva-Maria säger:

    Ta hand om dig❤️ du kämpar på bra! Och grattis till pengarna, med hus finns det alltid hål att fylla. Men gör nåt kul innan tvåbarnslivet vettja ;)

    2015-02-11 | 05:06:07
    Bloggadress: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: