Malin Lidgren

Hissa flaggan i topp, det blev en med snopp!

Kategori: Allmänt

I måndagskväll var John och jag på det efterlängtade ultraljudet. (Samma dag gick jag in i vecka 19).
Visste Ni förresten att barn (förutom det i magen då) inte får vara med under undersökningen? Kanske väl förståligt då det handlar om att mäta sig fram med ganska små marginaler om barnet är friskt. Det såg mycket fint ut i alla fall och på bilden fick vi tydligt se en snopp! 
Det betyder att Jamie ska växa upp tillsammans med en lillebror!! 

Helt galet att jag som barn alltid sett mig med en flicka. Jag som knappt har haft en relation till killar förutom först när jag träffade Jesper och nu är jag omringad av grabbar på J. 
Om jag har något att säga till om så blir det en tredje (eller en fjärde om man räknar med Jesper) som kommer att börja på samma bokstav. De här fantastiskt snälla killarna har bringat mig mycket lycka och tacksamhet. Och nu ser jag fram emot att få förälska mig i ännu en inom en snar framtid. Allt jag kan hoppas på är att Liten har vår fantastiska Jamie som förebild och tar efter hans godhjärtliga personlighet han bär på. 

Så välkommen till familjen lille vän <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: