Malin Lidgren

v 13

Kategori: 2015

Lite info om mitt mående och min kroppsutveckling:
  • Jag har slutat att spy galla på morgonen och slutat med näsblödandet sedan jag började äta mina järntabletter. (Bara för att jag skrev det här igår spydde jag som en gris tidigare idag).
  • Inga cravings än men liten blåsa och ömma bröst. Hungern är extrem som relaterar till illaående, går dock över så fort maten hamnat i magen.
  •  Kisseriet oroar mig då jag redan har tappat kontrollen en gång. Det skedde när jag skulle gå och kissa och hann inte sätta mig ner innan den rann till, det slutade med att jag fick byta byxor. Var tack och lov på hemmaplan!
  • Dock är stressen inte alls påtaglig och jag sover som en kung. Första veckan på julledigheten var jag fortfarande uppe i varv och kunde inte sova ut, numera är det inga problem, oroar mig mer om hur jag ska lyckas kliva upp imorgon när jobbet kallar?
  • Aknen kvarstår och den kom väldigt tidigt den här graviditeten, tråkigt. Men Angelica har tipsat mig om någon tablett man kan äta under graviditeten som just ska motverka detta.
Här nedan kan ni se en liten del av vad jag går runt med. Har även kring hårfästet runt hela ansitket, nacken, ryggen och bröstet.
 
 
Kulan:
 
 
Magen är i ett skede då den syns. Fick mage redan vecka 12. Vanligaste kommentaren lyder; Väntar du två?
Jag ser så där härlig och osund ut samt fläskig. Inte ett dugg smickarnade när kläder är på och inte naken heller för den delen.
Brösten är en annan femma, de är runda och fylliga, kul med ett litet lyft på den fronten.
 
Här är två bilder från samma vecka när jag bar på Jamie, hade fan mage redan då. Mitt minne sa mig att jag var mindre förra gången, men enligt bilden så ser man en tydlig kula redan då.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: