Malin Lidgren

V 34

Kategori: Allmänt

Idag går jag in i vecka 34. Veckorna springer förbi och vi är långt ifrån klara med Lillebrorsrum samt inköp av saker. Men men, mer om det en annan gång.

I vecka 32 var jag hos barnmorskan. Jag fick väga mig, mätta magen samt ta blodprov. Ja sånt där standard. Ah juste och lyssnade på lilleman. 
Järnvärdet hade gått ner på två veckor från 114 till 110 samt att gången innan hade det sjunkit också så nu har jag börjat ta tabletterna igen. 
Vägde för övrigt 60 kg. 
Magens mått ligger inte länge utanför kurvan som den nästan gjorde sist utan har också sjunkit lite. Tack gode Gud!  

Lillebror var stressad inne i magen vi så försökte komma ner i varv så att hjärtslagen skulle göra detsamma. Hon frågade om jag haft någon förkylning nyligen, då kan bebisarna tydligen regera men det hade jag inte haft men strax efter besökt kom det. Mina första tecken på att jag blev/är krasslig. 


Förlåt för den hastiga bilden.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: