Malin Lidgren

Drömåket

Kategori: Allmänt

Jag fick en fråga ang vilken vagn jag för tillfället är intresserad av. Tyvärr växer ha begäret mer och mer och jag vill inte se oss med någon annan. 
Jag blev såld först efter att jag var i butiken och provkörde den. Trodde ärligt talat att jag skulle bry mig såhär pass mycket som jag faktiskt gör?!

Vagnen jag pratar om är SÅKLART bugabo Buffalo, all black!


Den är tyngre än de andra små bugorna men också mer stabil enligt mig. Jag älskar att den osar kvalitet och hjulens storlek var det första jag fastnade för. Även måttet på liggdelen är tio centimeter högre upp än vad dess mindre lillasyster Cameleon har. Detta gör också att varukorgen under vagnen är mer lättillgänglig samt att John som är lång har lättare att köra och nå barnet som ligger i. Att suffletten når så väldigt långt ner känns också som väldigt praktiskt samt den ergonomiska sitt och ligglägget för det "större" barnet. 

Tillbehören är också saker jag vill ha så som mugghållare, ståbräda åt Jamie och den där sommarsuffleten med inbyggt myggnät. Perfekt att ha när vi föder barn mitt i hög sommaren! Plus att jag minns från förra gången med Jamie glömde jag det där satans nätet överallt och använde oss mycket av filtar. Men den här gången är det värmen vi ska skydda bebisen ifrån och inte kylan som sist. 

Att man kan kombinera färger och byta enkelt är ännu ett plus. Och såklart vill jag köra runt med babyskyddet fast på vagnen då Jamie alltid somnade i stolen i bilen, korta som långa sträckor. 
Ja Ni hör, jag är såld!

Jag hoppas att den blir vår, det som tar emot är det enorma priset. Liksom vad är en vagn värd?
Så alla tips är välkomna så om ni känner någon som vill sälja just en sådan här eller vet var de finns billigare, fånga gärna min uppmärksamhet antingen här eller på annat sätt!
 Tack på förhand 
/ en otålig drömmare

Kommentarer

  • carro :) säger:

    Åh vad kul att du gjorde ett inlägg :) kan rekommentera att gå med i gruppen Barnvagnar på facebook. Där säljs det många bugaboo :)

    2015-03-02 | 22:21:59
  • Johanna säger:

    Vaaaarför är vagnar så dyra?!? Vågar ju knappt kolla!

    2015-03-02 | 23:01:25
    Bloggadress: http://johannaisabella.blogg.se
  • Anonym säger:

    Man kan beställa vagnen billigare från Holland :)

    2015-03-03 | 06:54:51
  • Anonym säger:

    Du kan beställa den från Holland på babyplus.nl till ett mycket bättre pris, hemleverans ingår. Jag beställde exakt samma nu när min son kom och vi är supernöjda!👍😃

    2015-03-03 | 13:06:49

Kommentera inlägget här: