Malin Lidgren

inköp

Kategori: Allmänt

 
Jag håller på att handla ihjäl mig. Det var länge sedan jag så här taggad på allt möjligt. Tankarna spretar åt alla håll allt från kläder till alla i familjen, vagn, inredningsdetaljer till hallen, vardagsrummet och Lilla J's rum. Sedan har vi de större inköpen så som altanbygge och golvläggning. Samt göra om trappen som vi pratat om sedan vi flyttade in i december och vi numera har påbörjat. 
 
En del av mig är väldigt glad att jag bär på de här känslorna för jag har alltid varit väldigt intresserad och jag ser det som ett friskhetstecken? Under en lång tid har jag mest känt att jag tappar så många delar av mig själv men inte riktigt förstått varför. Speciellt det kreativa som jag envisas att hålla på med genom antingen kameran, måla eller piffa hemma. Antagligen är allt pga den där j*vliga stressen jag känt men nog om det och nu åter till det roliga!
 
Jag tänkte att jag kan dela med mig lite mer av det jag handlar och tänker på, så som jag gjort tidagre år när tid fanns. Så det inte enbart blir en blogg med gnäll, sjukdomar, bilder från min graviditet och min stora kille Jamie.
 
 
 
Ett av mina senatste inköp, den super snygga servetthållaren i mässing från Burka design, 149kr på Milq. 
 
 
Den stora brickan är också ny. Det är den största brickan jag hittat, eftersom vi har ett alldeles för stort vardagsrumbord att kunna styla behövdes något stort! Så den här brickan från Mio med sina 52 cm blev min för 299kr. Ett super pris! (Fanns i 3 olika storlekar)
 
När rosorna börjar tröttna håller de sig ett tag till i ett vattenbad.
 
 
En bild tagen kvällstid också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • carro :) säger:

    Kan du inte dela med dig tankar om vagn? Vad är du sugen på den här gången? :) lägg gärna upp bilder på vagn du önskar osv. Jag e jätte nyfiken på vad ni tänkt! :)

    2015-03-01 | 18:36:53

Kommentera inlägget här: