Malin Lidgren

Inspo till det lila rummet

Kategori: Allmänt

 
Lite inspo till det lilla rummet. Det är verkligen litet och svår möblerat så antar att förvaraingen måste gå lite på höjden om det ska rymmas både säng, garderob och byrå.
 
Jag ser det framför mig med gråaväggar, vita möbler och dessa mintgröna detaljer. Lite naturfärgat hade också varit härligt, men det får inte gå över styr.
Jag är ute efter ett barnrum och inte allt för mycket bebisrum. Jag anser att barnen blir "stora" så snabbt så vill att rummet ska hänga med och det ljusblåa med vita detaljer känns lite gjort och jag vill ha något annat. 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
Till tavlorna skulle jag dock föredra antingen träramar eller vita för att de ska ge ett mjukare intryck. 
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Fint! Jag längtar sååå mycket tills vi också har ett riktigt barnrum att inreda!!!!

    2015-03-01 | 19:55:47
    Bloggadress: http://johannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här: