Malin Lidgren

Lyckan är som bäst när den är delad<3

Kategori: Allmänt

 
Veckorna går snabbt och bilderna är få.
Vi börjar med att jag har haft min första arbetsvecka där jag enbart jobbar 25%. Det har gått väldigt bra och jag tror det är det bara är nyttigt för mig. Jag mår SÅ bra! Jag är FRISK från yrsel och nästintill balanssvårigheter. 
För att nämna jag har varit hemma från graviditetsvecka 15-22.
 
För att byta fokus så vill jag dela med mig av att inte enbart Jamie ska få en lillebror, han ska även få en till liten kusin. Bella ska bli storasyster!
Här nedan kan Ni se de små kusinerna som vilar och blir till i magarna på oss.
 
 
När bilden togs befann vi oss i v.21 samt v.18. 
 
Även om jag är beräknad innan lovar jag att Nickan hinner till BB och får ut sin lilla innan oss. Lillebror kommer stanna tills den dagen han är beräknad på....minst! Men jag tror Nicole går i samma spår som förra gången och föder förtidigt, senast två veckor innan BF, jag kan nästan sätta pengar på det!
Men det blir väldigt spännande och det återstår att se. Skillnad från den här graviditeten och förra är att jag inte har så bråttom, inte än i vilket fall. Lillebror får gärna stanna ett långt tag till för än är jag inte redo att bli fyra och veckorna går alldeles för fort redan som det är!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: