Malin Lidgren

I VÄNTANS TIDER

Kategori: 2015

 
 Lillebrorsrum tog ju fart för länge sedan....trodde jag, ja. Jag var taggad och på hugget sen bara dog det ut. Vi målade om och jag skrev listor på vad jag ville ha, sedan tog det typ stop. För många järn i elden och hälsan hade jag inte riktigt med mig.
 
Men i veckan avslutade John sin del i rummet så då var det dags för mig att ställa grejerna iordning.
Allt blev bra och lagom i det ca 8 kvm lilla rummet han fått. Allt för en vädligt billig peng också.
 
Skåpet fick vi gratis och det enda jag köpt är väl sakerna som går i mint, resten har han ärvt av sin bror.
 
 
 Sängen är den som Jamie hade som liten. En stokke som jag köpte på blocket för 1000kr och sedan målade om.
 
 
Tavlorna är från desenio.se, ramarna är från Ikea. 
 
 
close-up
 
Boxar från lagerhouse och honeycumbs från cerveras rea.
 
 
En dålig bild från barngarderoben som också är köpt på blocket för 300kr.
 
 
En dag får jag ta nya bilder från fler vinklar från rummet som egentligen behöver lite mer kärlek så som en matta, en hylla och någon till tavla och en mer välfylld garerob...Just nu resonerar jag så som att det blir roligare att köpa kläder till den i vagnen istället för den i magen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: