Malin Lidgren

Vagn

Kategori: Allmänt

Många av er har kanske hört eller läst... (minns inte riktigt vad jag delat med mig av tidigare) att vagnen jag beställt skulle komma två veckor efter BF pga att jag varit så långsam på att slänga in en order. Men men, ingen fara, tänkte jag. Under de två veckorna kunde vi köra med Jamies gamla kärra... Jo visst kunde vi det, fram till för någon vecka sedan. Den blev nämligen snodd bara sådär. Typiskt så nära inpå förlossning och allt. Jobbigt med en plan B...eller rättare sagt plan C som det blev nu. Det här har oroat mig en del och jag har hört runt bland vänner för att höra mig för om någon ville låna ut en vagn till en spädis men det var lättare sagt än gjort... Alternativen började sina och köpa en "ny" på blocket blev nästan till verklighet. Kändes dock galet onödigt! Men i torsdags fick jag ett mail från Holland att min vagn nu skulle skickas och tidigare idag knackade det på dörren och där var den med alla tillbehör. Vår sprillans nya Buffalo! 
Alla bitar bara faller på plats så nu kan jag föda utan att behöva känna att det saknas en massa grejer! 



Skötväskan från silvercross fick hoppa på också.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Jättefin vagn och väska:) Letar efter en ny skötväska som jag även kan ha efter skötväsketiden,undrar ifall du är nöjd med silver cross? Jag har en cam3 och den skulle väll sitta likadant som på din Buffalo ungefär?

    2015-12-07 | 23:00:38

Kommentera inlägget här: