Malin Lidgren

min sista dag

Kategori: Allmänt

 
Jaa, som nämnt befinner jag mig nu i vecka 37. Liksom slutet på gravidteten och dagarna är räknade...inte av mig möjligtvis men av en app på telefonen. Fokuset på Lillebror har i stortsett varit detsamma som noll, hela den här tiden fram till och med förra veckan då jag i allafall tog mig tiden att beställa sånt jag vet att vi saknar och man behöver från dag ett. Konstigt att gravidteter kan skilja så mycket då det ändå sker i samma kropp men samtidigt lever jag ett totalt annat liv nu än förra gången. Kärleken får liksom slå till den dag vi ses, Lillebror och jag. 
 
I torsdags stod jag på jobbet ovetandes om att det skulle vara min sista arbetsdag på minst ett år, och det känns? Som ren galenskap och väldigt svårt att ta in. Vi ställde in midsommar hemma hos oss och tur var väl det. För i helgen sa kroppen ifrån och jag har numera blivit sjukskriven fram till BF. Krämpor, sömnlösa nätter och gravt illamående samt dåliga värden men en stadig vikt på 62kg.
 
 
 
Dock ska jag ta mig till jobbet och säga hej då på rikigt till alla, jag vill ju ha ett riktigt avslut. Jag kan inte förstå att det är över...
 

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Malin, jag saknar dig redan! ❤️

    2015-06-24 | 22:38:53

Kommentera inlägget här: