Malin Lidgren

Väl spenderat!

Kategori: Allmänt

Idag blev altanen klar!!!! SOM jag längtat! Ni förstår inte hur nöjd och tillfredställd jag blir av det! Ingen mer känsla av arbetsplats, haha eller vem försöker jag lura... Allt bråte är kvar och nu börjar mitt jobb med allt piff och trix för att skapa en plats av välmående och njutning men vi är SNART där hoppas jag. Bara Lillebror håller sig inne en stund till... Idag går jag in i vecka 39 och i morgon väntar en dag på Kolmården!! 


Hur som helst så tittar jag in här enbart för att visa vad vi lyckats piffa med lite nu på kvällskvisten. 
Väl spenderade pengar enligt mig själv. Det hela gav en ombonad känsla och jag ÄLSKAR det gröna, gärna tillsammans med guld som jag har det inne men det återstår och ser hur det här ska ta form på nya uteplatsen
Nu fyllde jag skåpen bara med sånt jag hade skräpandes i något skåp. 

Förresten skåpen heter hindö och tillhör Ikea och deras ute kollektion. Älskar skåpet med glasdörrarna som är en nyhet! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: