Malin Lidgren

viktiga köp?

Kategori: Allmänt

Idag befinner jag mig i vecka 37 och förra veckan skickade jag iväg de sista? beställningarna till Lillebrors ankomst. Jag undrar om jag glömt något, eller om ni rekomenderar något som man "måste" ha.
 
Vagnen vi fortfarande väntar på är en bugaboo buffalo all black. En grå solsufflett medkommer.
Ett nest är beställt av Jessica som är gullig och ska sy ett till oss. Med Jamie hade vi inget, men det känns användbart på många sätt.
 
En skötväska, det blev den här från silver cross. Förra gången hade vi ingen riktig skötväska och det ångrar jag, vanliga väskor är inte anpassade till de smås behov.
Troll bedside crib. En sidosäng, eftersom Jamie ibland drömmer mardrömmar och kommer över till oss. Liksom 4 st i en 160 säng känns sådär va. En sådan här känns given den här gången.
 
När det är dags för att göra Lillebor ren är en sådan här välbehövlig. Sist med Jamie stod jag och höll honom i mina armar. Tro mig det var tufft. Att använda sig av en arm och tvåla in någon så liten slutade alltid med att han halkade ur mina armar.
 
 
 
 Pandakudden som ska vara bra för att minska kvävningsrisken, vara ergomoisk och att undvika att huvudet ska bli platt.
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ååååh vilken galet snygg skötväska! 😍 Har sagt att vi inte ska ha någon men Gud vad sugen jag blev på den där! 😩

    2015-06-23 | 16:19:38
    Bloggadress: http://johannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här: