Malin Lidgren

v.39

Kategori: Allmänt

Senaste nytt är att jag befinner mig i vecka 39, (vecka 40 redan nu på måndag!)
Mitt sista besök på mvc är nu förbi och hela familjen hade jag med mig.
Vi kom överrens om att ingen nybörjare får sy ihop mig, att jag inte vill amma och även att jag är väldigt FÖR smärtlindring. Resten får gå som det går helt enkelt!
Juste den där varma handduken folk pratar om ska jag be om också....
 
Info om mig:
Vikt: 63 kg
Magens mått: 37cm
(Och magens omkrets som jag mätt själv för att det är kul att minnas är 103 cm)
 
Pga magens gigantiska mått misstänker hon att jag har risk för att ha drabbats av antagligen graviditetesdiabetes så nu på onsdag måste jag göra något form av glukostest. Man fastar från 20:00 från kvällen innan och kl 08:00 morgonen efter tar det tar man ett blodprov. Sen måste man dricka någon form av lösning och 2 timmar senare måste jag ta sticket i fingret igen för att se vad jag får för resultat.
 
Också pga det där fantastiska måttet TROR inte barnmorskan att han ska väga MER än 4,5!!! Alltså hjälp! Jag tyckte Jamie var en klump som vägde 3,8.
 
 
Aja annars är BF nästa söndag...När tror ni Lillebror tittar ut? 
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad fin du är! <3 Ska också säga/skriva att ingen nybörjare får röra mig haha!

    2015-07-11 | 20:46:00
    Bloggadress: http://johannaisabella.blogg.se
  • Angelica säger:

    Jah tror lilleman kikar ut någon dag förridigt. Men gärna 27 för då är jag hemma igen ovh ledig 😅 (lite självisk) ❤️

    2015-07-13 | 11:21:12
  • Therese säger:

    Ååh så nära nu! Ja vi får hålla tummarna att bebis håller sig under 4kg annars gick det bra för mig ändå haha ;)

    2015-07-13 | 22:24:16
    Bloggadress: http://lovebytherese.blogg.se
  • Eva-Maria säger:

    Jag tror att lillebror kommer på beräknad dag , eventuellt på måndag kväll ;)

    2015-07-14 | 08:23:39
    Bloggadress: http://evamariasoderberg.blogspot.com
  • Eva-Maria säger:

    Jag tror att lillebror kommer på beräknad dag , eventuellt på måndag kväll ;)

    2015-07-14 | 08:23:39
    Bloggadress: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: